VISION
ビジョン
Committed to the End
店を一軒構えるだけでも、オーナーは街づくりのプレーヤーです。
街の美しさをつくるのは、オーナーひとりひとりの場への想いに他なりません。
創業以来、私たちは不動産事業に関わる企業の使命と責任とを考え続けてまいりました。
その中で、導き出されたポリシーが“地域に根付くこと”
ビルを建てては売却し、次の街へ、のヒットアンドアウェイではなく、
一度ここだと決めたら、その街から逃げない。
そのことで、場を決めるための英知が蓄積され、長くいるからこそ
見えるもの、できることに気づく力が磨かれてきました。
私たちはこれからも、建物を通じて街と共に生きることを大切にし、
私たちの存在が街を豊かにするための一助となることを目標に、
その街の社会課題解決にも向き合ってまいります。
Each and every business owner becomes a key player in the overall structure of a city,
and their passion and commitment is often reflected in how the city presents itself.
Since we began operations, we have continued to consider our true mission
and role in the real estate industry,
establishing our policy of “being committed to the local region”.
We do not believe in the set-and-away business model where buildings are built,
sold and left in the hands of others.
Once we choose a city to work with, we devote ourselves to that location on a long term basis.
This stance allows us to build up knowledge and experience in making the right selection,
enabling us to hone our skills in identifying the full potential and possibilities for that locality.
We will continue to place value in being an essential part of a city
through the buildings we operate/manage,
in hopes that our presence can assist in providing solutions
to further enrich the lives of people working and living in the city.
MESSAGE
代表挨拶
Nurturing a City and People that
Adapt Fluidly to Change
私たちは1963年の創業以来「建物を通じた街づくり」を事業の軸としてまいりました。
高度成長から成熟へ、個を認め合う多様性の時代へと移りゆく中、
人々はそれぞれの価値観を軸に今を生き、街の表情や役割も多様に変化していきます。
私たちもホスピタリティブランドとして世界的地位を誇るハイアットと手を携え、
世界中で愛されるホテルブランド「ハイアット リージェンシー」を、
「ハイアット リージェンシー 東京ベイ」として、千葉県浦安市に開業するなど、
街づくりでの役割も新しいステージを迎えました。
その一方で、変わることなく育んでいきたいのが、人づくりへの想いです。
弊社グループで働く社員には、既成概念にとらわれることなく、
その人の最大限の可能性を発揮してほしいと考えています。
人の情熱無くして、街は豊かにはなりません。
私たちは、そんな情熱的人材を生み出していくことも大切な使命と考えます。
Nurturing a City and People that Adapt Fluidly to Change
Since our establishment in 1963, we have remained true to
our core business values of “city development based on buildings”.
As we move forward from an era of rapid economic growth to one of diversity,
there will be more focus on individual values,
leading to a shift in the role of the city people live and work in.
We have also entered a new stage of our Involvement in city development,
by joining hands with Hyatt, a world-class hospitality brand,
to open the Hyatt Regency, a hotel brand loved around the world,
as the Hyatt Regency Tokyo Bay in Urayasu City, Chiba Prefecture.
we also want to ensure we continue to nurture people.
We hope that those working within our group are able to manifest their full potential,
without being restrained by preconceived notions.
Without passionate people, cities will not thrive.
We believe in the importance of nurturing the passion in people
who can contribute to the development and growth of cities.
代表取締役社長 小澤真也